تیک سرویس

تیک سرویس

مرکز فروش، آموزش و خدمات تجهیزات سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع
تیک سرویس

تیک سرویس

مرکز فروش، آموزش و خدمات تجهیزات سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع

اسپری شستشوی کولر گازی و اسپلیت بیتاپ Bitop

چرا باید از اسپری شستشوی کولر گازی بیتاپ/bitop استفاده کنیم؟

دلیل انتخاب اسپری شستشوی کولر گازی و اواپراتور بیتاپ/ bitop چیست؟

چگونه با استفاده از اسپری شستشوی بیتاپ/bitop کولر گازی و اسپلیت خود را سرویس کنیم

اسپری شستشوی کولرگازی و اسپیلت بیتاپ

  • مقدمه:

با آغاز فصل گرما بسیاری از شما احساس گرما می کنید و برای خنک شدن و رهایی از این گرمای کلافه، کولر گازی می تواند انتخاب خوبی برای رهایی از گرمای تابستان باشد. با این وجود یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام دهید سرویس کردن کولر گازی می باشد، حال در ادامه محصولی را معرفی می کنیم که بوی نامطبوع ، چرک و کثیفی ها، باکتری ها و ویروس ها را از کولر های گازی، اسپلیت ها و سیستم های تهویه مطبوع را برطرف خواهد کرد و آسایش و رایحه دلپذیری را برای شما و خانوادتان در فصل گرما به ارمغان خواهد آورد.

اسپلیت دیواری 18000 سرد و گرم تراست با گرید انرژی A کد TMSAB-09H410A-تیک سرویس

  • چرا داخل کولر گازی آلوده می شود؟

عوامل آلودگی کولر گازی به موارد بسیار زیادی بستگی دارد . یکی از این موارد محل نصب کولر گازی می باشد. اگر کولرگازی شما در محلی نصب شده باشد که رفت و آمد در آن جا زیاد باشد و یا کولر گازی در مسیر جریان باد یا گرد و غبار نصب شده باشد به مراتب بیشتر آلوده می شود، بنابراین بهتر است از قرار دادن و نصب کولر گازی در آشپزخانه و یا نزدیک به در ورودی خودداری نمایید. با قرار گرفتن کولر گازی در معرض گرد و خاک ذرات چربی روی کویل ها قرار می گیرند و در این صورت است که به شستشوی پنل داخلی کولر گازی نیاز پیدا خواهید کرد.

  • معرفی اسپری شستشو و ضد باکتری کولر گازی بیتاپ/bitop:

آیا دقت کرده اید که  بعد از مدتی استفاده از کولر های گازی، شاهد این هستیم که بوهای نامطبوع به بیرون منتقل می شود؟

کولر های گازی مانند اسپلیت ها برای خنک  یا  گرم کردن محیط از قسمت بالا هوای عادی محیط را می مکند و سپس هوا را  سرد یا گرم می کنند و  در نهایت هوا را از دهانه جلویی به بیرون پرتاب می کنند. اگر در این حالت همراه هوا بوهای نامطبوع وارد اسپلیت شوند به اواپراتور چسبیده  و دفعه ی بعدی که کولر را روشن کنید، آن بو را استشمام خواهید کرد، (مخصوصا بوی سیگار) .

بنابراین بعد از مدتی این بوهای نامطبوع و نا مناسب و رطوبت داخل کولر باعث به وجود آمدن و تشکیل با کتری شده که این باکتری ها تاثیر ناخوشایندی روی سلامتی پوست و تنفس ما به جا می گذارند.

 ضد عفونی کننده کولر گازی و اسپیلت بیتاپ تمام بوی حاصل از وجود باکتری، کپک و سفیدک های موجود را به طور کاملا معجزه آسایی از بین می برد. اسپری شستشو و ضد عفونی کننده بیتاپ/Bitop تمامی قسمت های سیستم سرمایشی گرمایشی تهویه مطبوع شامل (دریچه، کانال، اواپراتور و خروجی آب) را تمیز می کند و هیچ آثاری از باکتری به جا نمی گذارد و بوی خوش و دلپذیری را انتشار می دهد.

  • کاربرد های اسپری شستشوی کولر گازی و اسپلیت بیتاپ/Bitop:

  1. پاک کننده و ضد عفونی کننده بسیار سریع
  2. پاک کننده ای با قدرت پاک کنندگی ذرات سفت جامد
  3. از بین برنده تمامی لکه های موجود در اسپلیت ها، کولر های گازی و سیستم های تهویه مطبوع
  4. ضدعفونی کردن و کنترل کپک و سفیدک ها
  5. از بین بردن تمام باکتری و ویروس ها در 45 ثانیه
  6. فرموله شده به طور اختصاصی برای پاک کنندگی و آماده برای استفاده سریع
  7. پاک کنندگی( ابزار ،لاستیک، زنگ زدگی، استیل، موتور خودرو، پلاستیک، دیوار و سقف کاشی سرامیک ،سینک دستشویی و ظرفشویی، دوش و وان حمام)
  • طریقه استفاده از اسپری شستشوی کولر گازی بیتاپ/bitop

مرحله اول:

نخست کولر گازی را در حالت سرمایش روشن نمایید تا اواپراتور(رادیاتور) به خوبی مرطوب گردد ، سپس پینی که در بالای اسپری علامت (OPEN) هک شده است را از آن جدا کنید تا اهرم اسپری آزاد شود.

مرحله دوم:

دریچه جلویی کولر (قاب پلاستیکی ) کولر را باز کنید تا دسترسی کاملی به فین های اواپراتور (رادیاتور کولر) داشته باشید، سپس شروع به اسپری کردن از بالا و پایین کنید ، بعد از این که اسپری کل سطح را پوشانید، کولر را خاموش کنید .

مرحله سوم:

بعد ار ۱۵ دقیقه کولر را روشن کنید، همزمان با عرق کردن کولر چرک و آلودگی ها از مسیر خروجی آب خارج می شوند.

[video width="1280" height="720" mp4="https://tikservice.com/wp-content/uploads/2019/09/سرویس-کولر-گازی-اسپلیت-با-اسپری-شستشوی-کولر-گازی.mp4"][/video]

 

جهت مشاوره فنی درخصوص اسپری شستشو بیتاپ/Bitop با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱-۸۸۸۶۵۰۶۹

۰۲۱-۸۸۸۶۳۹۵۰

  • جمع بندی:

در این مقاله در ابتدا به بررسی محصول بیتاپ/Bitop پرداخته شد، و در ادامه کاربرد های اسپری شستشوی بیتاپ/Bitop  به اختصار بیان گردید و در ادامه مطلب فوق نحوه استفاده از این اسپری بیان گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.