تیک سرویس

تیک سرویس

مرکز فروش، آموزش و خدمات تجهیزات سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع
تیک سرویس

تیک سرویس

مرکز فروش، آموزش و خدمات تجهیزات سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع

انواع ترموستات شرکت سدنا/SEDNA

معرفی شرکت سدنا/SEDNA و انواع ترموستات های سدنا/SEDNA:چرا باید ترموستات های سدنا/SEDNA را انتخاب کنیم؟دلیل انتخاب ترموستات سدنا/SEDNA چیست؟انواع ترموستات های شرکت سدنا/SEDNA کدام است؟مزیت ترموستات سدنا/SEDNA نسبت به ترموستاتهای دیگر چیست؟فروش ترموستات سدنا/SEDNA چگونه امکانپذیر است؟

اینها سوالاتی است که برای شما مشتریان گرامی در خصوص خرید ترموستات سدنا/SEDNA مطرح میشود. ما در این مقاله به سوالاتی که در ذهن شما در این خصوص ایجاد شده پاسخ میدهیم.

با امید به اینکه مطالب عنوان شده موثر واقع شود.

معرفی شرکت سدنا/SEDNA:

Sedna.jpg

شرکت "سامانه های دما، نور و انرژی سدنا" با سرلوحه قرار دادن مشتری مداری، پا به عرصه فعالیت و رقابت جهت ارائه بهینه­ ترین و ارزنده ترین خدمات به مشتریان نهاد. این شرکت تاکنون توانسته است نیازمندی های مهمی از صنعت تأسیسات و روشنایی کشور را در راستای کاهش 25 درصدی مصرف انرژی تأمین نماید. شرکت سدنا در زمینه تولید محصولات BMS که منحصراً در اختیار شرکت­های اروپایی و آمریکایی قرار دارد، فعالیت داشته و تاکنون توانسته است چند محصول در این زمینه را در ایران بومی سازی نموده و با ارزش افزوده­ ای بسیار بالا تولید و در اختیار صنعت ساختمان و تأسیسات کشور قرار دهد. در این رابطه، طراحی محصولات سدنا به صورت مشترک توسط دانشگاه تهران و دانشگاه آیندهون هلند انجام می­شود. ظرفیت تولید شرکت سدنا الکترونیک، 200 هزار دستگاه در سال می باشد. از جمله مشتریان این شرکت می­توان به شرکت های نیا، انرژی، لورچ، ساران، پایپکس، برنولی و تهران نسیم آفرین اشاره نمود. کیفیت، زمان بندی تحویل و قابلیت اطمینان پذیری محصولات سدنا، از جمله ویژگی های منحصر به فرد این شرکت می باشد.

محصولات شرکت سدنا دارای نوآوری های بسیاری در این صنایع می باشد که در این زمینه، 6 اختراع و طرح صنعتی به ثبت رسیده است و گواهینامه استاندارد از شرکت های اروپایی اخذ شده است. هم اکنون این شرکت در حال مذاکره با اداره استاندارد ایران برای راه اندازی آزمایشگاه تست وکالیبراسیون محصولات BMS می باشد.

ترموستات هوشمند (ولکان) و کنترل کننده روشنایی هوشمند (سان) از جمله محصولات شرکت سدنا می باشند. هم اینک این محصولات، مورد استقبال شرکت های تهویه مطبوع کشور و صنایع روشنایی قرار گرفته است. ولکان و سان بالغ بر 70 درصد موجب صرفه جویی ارزی شده و قابلیت صادرات به کشورهای همسایه را دارا می باشد.

شرکت سدنا نمونه­ موفق و الگویی از همکاری بخش خصوصی با دانشگاه است به طوری که واحد تحقیق و توسعه این شرکت با همکاری مشترک و مستمر آزمایشگاه CST دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران فعالیت می نماید.

شرکت سدنا توان تولید سالانه 200 هزار دستگاه ترموستات هوشمند و کلید روشنایی 6 پل هوشمند را داشته و زمینه اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم 250 نفر را دارا می باشد. ترموستات‌های هوشمند سدنا با زیباترین ظاهر، و امکانات فراوان، به شما امکان کنترل دقیق دما و مدیریت آن را در خانه می‌دهد.

گواهی نامه های ISO 9001 و ISO 10002استاندارد ISO 9001 نسخه 2008:

استاندارد ISO 9001 بیان کننده مبانی سیستم مدیریت کیفیت است. بر اساس قوانین و قواعد ساکن بر این استاندارد، در صورتی که سازمان یا شرکتی موفق به کسب گواهینامه استاندارد شود، خود به خود از مزایای برقراری این استاندارد بر عملکردهای خود بهره می گیرد.

  1.  برقراری حس اطمینان در میان مشتریان
  2. کنترل بیشتر و منضبط بر فرآیندهای سازمان
  3. ارتقا روابط درون سازمانی
  4. اصلاح خطاها و پیشگیری از آن ها
  5. افزایش بهره وری از سیستم
  6. شناخت مسیرهای ممکن برای بهبود انجام فرآیندها
  7. رضایت مشتری و کاهش شکایات و ...

استاندارد ISO 10002 نسخه 2004:

ISO 10002 چارچوبی بین المللی برای مدیریت و برنامه ریزی در جهت رضایت مندی مشتریان است. استاندارد ISO 10002 کلیاتی را در ارتباط با موارد ذیل ارائه می کند:

  1. تشخیص و ردیابی نیازها و انتظارات مشتریان ناراضی
  2. ایجاد یک فرآیند برای نحوه رسیدگی به شکایات
  3. تجزیه و تحلیل و ارزیابی شکایات به منظور بهبود کالا وخدمات مورد نیاز
  4. ممیزی فرایند رسیدگی به شکایت مشتریان
  5. کنترل اثربخشی اقدامات انجام شده

certificates-216x300.png

ترموستات های شرکت سدنا/SEDNA:

ترموستات‌های هوشمند سدنا با زیباترین ظاهر، و امکانات فراوان، به شما امکان کنترل دقیق دما و مدیریت آن را در خانه می‌دهد. ما خانه‌ی شما را به یک خانه‌ی هوشمند تبدیل می‌کنیم و تا 25% مصرف انرژی شما را کاهش می‌دهیم. پس اگر می‌خواهید بیشتر با محصولات سدنا آشنا شوید در ادامه با ما همراه شوید.

 ترموستات هوشمند سدنا/SEDNA مدل ولکان

اغلب ترموستات‌های حاضر در برقراری ارتباط و تعامل موثر با کاربران مشکل داشته و کارکردی در حد یک کلید قابل برنامه‌ریزی دارند. حتی قابلیت‌های برنامه‌ریزی این دستگاه‌ها نیز محدود بوده و برای انتخاب یک برنامه بهینه و استاندارد کمکی به کاربر نمی‌کنند. از طرفی این ترموستات‌ها فاقد برنامه‌ها و مدهای کاری متفاوت و مطابق نیاز کاربران بوده و تاثیری در صرفه جویی انرژی و تامین رفاه کاربران به طور همزمان ندارند. لذا وجود یک ترموستات جامع که به یک رابط کاربری ساده و در عین حال توانا مجهز باشد و همچنین بتواند در مورد اصلاح الگوی مصرف و کاهش هزینه ها به کاربران کمک کند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

ولکان یک ترموستات هوشمند بوده که با طراحی و پیاده‌سازی روش‌های مختلفی مانند برنامه‌ریزی مطابق با استاندارد، سناریوهای رفاهی و مانیتورینگ انرژی و با استفاده از یک رابط کاربری گرافیکی جدید، مشکلات موجود در ترموستات‌های دیگر را رفع نموده است. این دستگاه مجهز به یک واحد پردازش مرکزی بوده و با یک رابط کاربری گرافیکی، یک یا چند بخش حافظه، یک یا چند سنسور دما، و یک مدار درایور خروجی در ارتباط است. واحد پردازش بر اساس دستور تاچ ورودی از کاربر و اطلاعات سنسور دما و منطبق با برنامه ها و کنترل روتین مربوط به هر حالت، توسط مدار درایور خروجی که از نوع رله است، به کنترل تجهیزات گرمایشی/سرمایشی و تهویه مطبوع می پردازد.

1-300x300.gif

ترموستات سدنا/SEDNA مدل SELENA

ترموستات هوشمند سلنا نسلی متفاوت از ترموستات های خانگی است که با ظاهر لوکس، کاربردی آسان را همراه زیبایی و کاهش مصرف انرژی به ارمغان می آورد. این ترموستات با استفاده از LED های رنگی و طراحی زیبا و استفاده از قطعات الکترونیکی با کیفیت امکان تصمیم گیری و برنامه ریزی را برای دمای خانه برای کاربران فراهم میکند. این ترموستات قابلیت نمایش همزمان دمای خانه و دمای مورد نیاز کاربر با دقت بالا را دارد. همچنین دارای قابلیت کلیدهای لمسی (تاچ) برای کاربرد آسانتر و زیباتر می باشد. این ترموستات دارای LED هایی برای نمایش دما است که زیبایی را برای خانه به ارمغان می آورد. ترموستات سلنا با توجه به دمای محیط و دمای مورد نظر کاربر بر اساس برنامه ریزی های کنترل کنندهی خود با صرف کمترین اتلاف انرژی دمای محیط را به دلخواه تغییر می دهد که موجب کاهش مصرف انرژی می شود.

ویژگی های خاص ترموستات SELENA:

1- طراحی زیبا و مناسب برای تمامی فضاها

2- قابلیت فرمان به دو شیر برقی

3- قابلیت فرمان به سه دور فن و حالت اتوماتیک

4- دو فصل سرمایش و گرمایش

5- صفحه نمایش گرافیکی با LED های رنگی و زیبا

  • 2-300x300.jpg

 ترموستات سدنا/SEDNA سری SMART

ترموستات All-in-One اسمارت همه نیازمندی ها و کاربردهای صنعت تهویه مطبوع کشور را در خود جای داده است. همه مدل های متفاوت ترموستات، در یک محصول گنجانده شده است. به عبارتی، انواع فن کوئل، داکت اسپلیت و سیستم های گرمایش کف فقط با یک اسمارت کنترل می گردند. کافیست قبل از راه اندازی دستگاه، ابتدا مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

این دستگاه قابلیت اتصال به تمامی سیستم هایی که با ولتاژهای مختلف از جمله برق شهر 220Vac، 24Vac/dc و غیره کار می کند، را دارد. به عبارت دیگر ولتاژ خروجی ترموستات برابر با ولتاژ مورد نظر شما خواهد بود.

ترموستات اسمارت با تنظیمات پیشرفته، از سیستم سرمایشی/گرمایشی شما حفاظت کرده و این امکان را برای شما فراهم می کند تا تمامی پارامترهای دستگاه را مطابق با سیستم سرمایشی/گرمایشی و سلیقه خود تنظیم کنید، علاوه بر این به منظور افزایش رفاه کاربران و کاهش مصرف انرژی، سناریوهای متعدد کاربردی نیز در این دستگاه تعبیه شده است.

13-300x300.jpg

ترموستات سدنا/SEDNA مدل انرژی:

  1. مجهز به سامانه RCCB
  2. مجهز به سیستم قطع دو قطب
  3. مجهز به گیرنده رادیویی و دستگاه کنترل از راه دور
  4. دارای ال سی دی 1.4 اینچ
  5. تنظیم دستی و ترموستاتیک دمای محیط
  6. دارای قابلیت تنظیم تایمر از 15 دقیقه تا 12 ساعت

-هیتر-سدنا-تیک-سرویس-01-300x300.jpg

 

کلید کولر هوشمند سدنا/SEDNA مدل وستا مجهز به تایمر 

کلید کولر هوشمند وستا دارای ظاهری شکیل و زیبا به همراه صفحه لمسی خود، حس مدرن بودن و تازگی را به خانه‌ی شما می‌بخشد. اما این تمام موضوع نیست! کلید کولر وستا دارای تایمر است و حالت های مختلفی را برای تنظیم آن می توانید انتخاب کنید تا نیاز نباشد مرتبا به صورت دستی کولر را خاموش و روشن کنید! کافی است تایمر آنرا تنظیم کنید و باقی کار را به وستا بسپارید. وستا مجهز به سیستم های امنیتی نشتی جریان و تشخیص اتصال کوتاه نیز می باشد و از شما و محیط زندگیتان محافظت می کند. وستا مصرف انرژی و آب شما را کاهش می‌دهد و هزینه های آب و برق شما را کمتر می‌کند.

ویژگی های کلید هوشمند وستا:

1- توکار

2- قابلیت نصب روی تمامی قوطی های کلید و پریز

3- قابلیت تبدیل توکار به روکار

4- صفحه لمسی با حساسیت عالی

5- زیبا و قابل ست کردن با کلید و پریزها

6- طراحی متنوع و امکان استفاده در دکوراسیون های گوناگون

7- قابلیت اطمینان و دوام بالا

8- روشنایی پس زمینه با نور LED

9- مجهز به RCCB و قطع دوقطب

10- دارای تایمر روشن و خاموش

11- کارکرد ساده و آسان

12- کارکرد دور فن و پمپ به صورت اتوماتیک

14-300x300.jpg

 کلید کولر هوشمند سدنا/SEDNA مدل ونوس

کلید کولر هوشمند ونوس با زیباترین ظاهر ممکن، برای ایجاد حس آرامش و به روز بودن در خانه شما طراحی شده است. این محصول دارای ریموت کنترل و تایمر پریودیک می باشد تا نیاز نداشته باشید برای تنظیم و روشن و خاموش کردن کولر خانه خود از جایتان بلند شوید! ونوس هر 10 دقیقه، 2 دقیقه پمپ را خاموش می کند و هر 60 دقیقه 15 دقیقه موتور را خاموش میکند. ونوس مصرف انرژی و مصرف آب شما را کاهش می دهد و در مقابل هر گونه حادثه ناشی از نشتی جریان و مشکلات مربوط به سیستم برق، از شما محافظت می کند. اگر به دنبال هوشمند تر کردن خانه خود هستید و اگر از خاموش و روشن کردن مداوم کولر خود خسته شده اید ونوس در خدمت شماست!

ویژگی های کلید کولر هومند ونوس:

  1. مجهز به RCCB و قطع دوقطب
  2. توکار و قابل نصب روی تمامی قوطی ها کلید و پریز
  3. قابلیت تبدیل توکار به روکار
  4. صفحه لمسی با حساسیت عالی
  5. زیبایی در طراحی و هماهنگی با دکوراسیون داخلی
  6. کارکرد آسان و دارای تایمر روشن و خاموش
  7. تنظیم هوشمند پمپ و دور موتور
  8. دارای گیرنده رادیویی 433mhz

15-300x300.jpg

جهت مشاوره فنی درخصوص ترموستات های سدنا/SEDNA با شماره های زیر تماس بگیرید:۰۲۱-۸۸۸۶۵۰۶۹۰۲۱-۸۸۸۶۳۹۵۰

  • جمع بندی:

در این مقاله به معرفی شرکت سدنا، ترموستات های شرکت سدنا، همچنین دسته بندی ترموستات های سدنا بر اساس نوع عملکرد نیز پرداخته شد.

 

معرفی انواع هیتر گاز سوز صنعتی مشهد ظهور

کارخانه مشهد ظهور از سال 1330 با تولید انواع صنایع فلزی، بخاری های هیزمی و نفتی با نام ظهوریان فعالیت خود را آغاز نمود. و در سال 1372 به نام شرکت مشهد ظهور و نام تجاری مشهد ظهور  تغییر نام یافت. این شرکت در سال 1373 موفق به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران برای بخاری های خانگی گردید .

شرکت مشهد ظهور  با استفاده از تجربیات کسب شده درطی این سال ها هموار بر آن بوده اند تا تغییر، تنوع و نوآوری همراه با دقت در تولید محصولات باکیفیت، سرلوحه کارشان باشد، از این رو در سال 1383 در راستای تولید هیترهای گازسوز به طور تخصصی پا به عرصه تولید این محصول گذاشتند .

این شرکت در سال 1389 با دید خلاقانه و بررسی نیاز سنجی مصرف کنندگان توانستند  طرحی جدید و انحصاری برای اولین بار در کشور به نام دمپر اتوماتیک برای هیترهای گازسوز طراحی و تولید کنند که دارای مجوز ثبت اختراع به شماره 69471 از اداره ثبت مالکیت های صنعتی ایران می باشد .

هیتر های صنعتی گاز سوز مشهد ظهور در دو ظرفیت 25000 و 45000 کیلو کالری در ساعت تولید می شوند. هیتر های صنعتی گاز سوز مشهد ظهور در دو مدل A و B تولید می شوند.
مدل A دارای دمپر دستی می باشد. این مدل دارای ویرگی های مانند عدم ایجاد سر و صدا هنگام کارکرد دستگاه، زیبایی، سهولت در تمیز کردن می باشد.
مدل B دارای دمپر اتوماتیک می باشد. در این نوع مدل، پره های عمودی که به صورت اتوماتیک قادر به گردش جریان هوای خروجی به طرف چپ و راست می باشد نیز تعبیه گردیده است. از مزایای این مدل می توان به صرفه جویی در مصرف سوخت و گردش جریان هوای خروجی به صورت منظم و یکنواخت در محیط اشاره کرد.

در ادامه به بیان ویژگی های هر یک از هیتر های گاز سوز مشهد ظهور می پردازیم:

هیترهایی که در گذشته تولید می شدند به دلیل استفاده از دمپرهای فلزی نازک مشکلاتی از قبیل سر و صدا و عدم سهولت در تغییر جریان هوای خروجی به سمت بالا و پایین وجود داشته است ما برای رفع این مشکلات دمپر های افقی فلزی را باز طراحی نمودیم.با این تفاوت که ، برای اولین بار در ایران جنس دمپر های جدید از آلومینیوم اکسترود شده ساخته شده و به روش الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شود همچنین، زیبایی منحصر به فرد ، طول عمر بالا و سهولت استفاده از دیگر ویژگی های این دمپر ها می باشد.

مزایا و فواید دمپر دستی جدید (آلومینیومی)

  • عدم ایجاد سر و صدا هنگام کارکرد دستگاه
  • سهولت در تغییر جریان هوای خروجی به طرف مستقیم و پایین
  • سهولت در تمیز کردن آن
  • زیبایی

هیتر صنعتی گاز سوز مدل A-2000

یکی از مشکلات هیترهای گازی صنعتی عدم انتقال حرارت مناسب به محیط است که به دلیل تمرکز حرارت روی یک نقطه در مواردی حالت آزار دهنده و نامطلوبی را ایجاد می کند.متخصصان شرکت مشهد ظهور برای بهبود شرایط انتقال حرارت دستگاه دمپرهای اتوماتیک را طراحی و تولید کرده اند در این روش علاوه بر استفاده از پره های آلومینیومی دستی برای تنظیم باد به سمت بالا و پایین که در هیترهای سری A موجود هستند پره های فولادی عمودی متحرکی نیز تعبیه شده اند. این دمپرها با طراحی زیبای کمانی شکل با انجام حرکت دورانی رفت و برگشتی از طریق انتفال یکنواخت حرارت به محیط باعث کاهش مصرف سوخت شده و ضمن بهبود فرایند گرمایشی امکان تنظیم جهت باد در زاویه ای خاص را فراهم می کند

دمپرهای اتوماتیک که انحصاراً بر روی محصولات شرکت مشهد ظهور تعبیه می شوند به روش الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده و با وجود سیستم موتور گیربکسی دارای طول عمر بالایی می باشد

مزایا و فواید دمپر اتوماتیک  (swing)

  • صرفه جویی در مصرف سوخت
  • گردش جریان هوای خروجی به صورت منظم و یکنواخت در محیط
  • این نوع دمپر برای اولین بار در کارخانه مشهد ظهور طراحی و ساخته شده است

هیترهایی که در گذشته تولید می شدند به دلیل استفاده از دمپرهای فلزی نازک مشکلاتی از قبیل سر و صدا و عدم سهولت در تغییر جریان هوای خروجی به سمت بالا و پایین وجود داشته است ما برای رفع این مشکلات دمپر های افقی فلزی را باز طراحی نمودیم.با این تفاوت که ، برای اولین بار در ایران جنس دمپر های جدید از آلومینیوم اکسترود شده ساخته شده و به روش الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شود همچنین، زیبایی منحصر به فرد ، طول عمر بالا و سهولت استفاده از دیگر ویژگی های این دمپر ها می باشد.

مزایا و فواید دمپر دستی جدید (آلومینیومی)

  • عدم ایجاد سر و صدا هنگام کارکرد دستگاه
  • سهولت در تغییر جریان هوای خروجی به طرف مستقیم و پایین
  • سهولت در تمیز کردن آن
  • زیبایی
  • مجهز به ترموستات محیطی
  • مجهز به شیر کنترل گاز (سیت ایتالیا)
  • دارای برنر یکپارچه اتمسفریک (مخصوص هیتر گازی)
  • دمپر دستی آلومینیومی بدون صدا

یکی از مشکلات هیترهای گازی صنعتی عدم انتقال حرارت مناسب به محیط است که به دلیل تمرکز حرارت روی یک نقطه در مواردی حالت آزار دهنده و نامطلوبی را ایجاد می کند.متخصصان شرکت مشهد ظهور برای بهبود شرایط انتقال حرارت دستگاه دمپرهای اتوماتیک را طراحی و تولید کرده اند در این روش علاوه بر استفاده از پره های آلومینیومی دستی برای تنظیم باد به سمت بالا و پایین که در هیترهای سری A موجود هستند پره های فولادی عمودی متحرکی نیز تعبیه شده اند. این دمپرها با طراحی زیبای کمانی شکل با انجام حرکت دورانی رفت و برگشتی از طریق انتفال یکنواخت حرارت به محیط باعث کاهش مصرف سوخت شده و ضمن بهبود فرایند گرمایشی امکان تنظیم جهت باد در زاویه ای خاص را فراهم می کند

دمپرهای اتوماتیک که انحصاراً بر روی محصولات شرکت مشهد ظهور تعبیه می شوند به روش الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده و با وجود سیستم موتور گیربکسی دارای طول عمر بالایی می باشد

مزایا و فواید دمپر اتوماتیک  (swing)

  • صرفه جویی در مصرف سوخت
  • گردش جریان هوای خروجی به صورت منظم و یکنواخت در محیط
  • این نوع دمپر برای اولین بار در کارخانه مشهد ظهور طراحی و ساخته شده است
  • مجهز به دمپر اتوماتیک (اختصاصی مشهد ظهور)
  • مجهز به ترموستات محیطی
  • موتور دمپر گیربکسی
  • مجهز به شیر کنترل گاز (سیت ایتالیا)
  • دارای برنر یکپارچه اتمسفریک (مخصوص هیتر گازی)

یکی از مشکلات هیترهای گازی صنعتی عدم انتقال حرارت مناسب به محیط است که به دلیل تمرکز حرارت روی یک نقطه در مواردی حالت آزار دهنده و نامطلوبی را ایجاد می کند.متخصصان شرکت مشهد ظهور برای بهبود شرایط انتقال حرارت دستگاه دمپرهای اتوماتیک را طراحی و تولید کرده اند در این روش علاوه بر استفاده از پره های آلومینیومی دستی برای تنظیم باد به سمت بالا و پایین که در هیترهای سری A موجود هستند پره های فولادی عمودی متحرکی نیز تعبیه شده اند. این دمپرها با طراحی زیبای کمانی شکل با انجام حرکت دورانی رفت و برگشتی از طریق انتفال یکنواخت حرارت به محیط باعث کاهش مصرف سوخت شده و ضمن بهبود فرایند گرمایشی امکان تنظیم جهت باد در زاویه ای خاص را فراهم می کند

دمپرهای اتوماتیک که انحصاراً بر روی محصولات شرکت مشهد ظهور تعبیه می شوند به روش الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده و با وجود سیستم موتور گیربکسی دارای طول عمر بالایی می باشد

مزایا و فواید 2400-C

  • مجهز به تمام ویژگیهای سری B
  • نمایشگر ساعت و دما
  • مجهز به ریموت کنترل
  • دارای برد کنترل دیجیتال
  • نمایشگر خطای عملکرد دستگاه
  • تنظیم درجه حرارت محیط (ترموستات محیطی)
  • قابلیت تنظیم ساعت کار دستگاه
  • کنترل عملکرد صحیح دستگاه هر 5 ساعت یکبار بصورت اتوماتیک

جهت مشاوره فنی درخصوص محصولات گرمایشی مشهد ظهور با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱-۸۸۸۶۵۰۶۹

۰۲۱-۸۸۸۶۳۹۵۰

  • جمع بندی:

در این مقاله در ابتدا به معرفی شرکت مشهد ظهور پرداختیم. در ادامه به بررسی هر یک از هیتر های صنعتی گاز سوز این شرکت پرداختیم و با ویژگی های هیتر های صنعتی گاز سوز مشهد ظهور آشنا شدیم.

معرفی انواع هیتر صنعتی و کارگاهی انرژی

معرفی انواع هیتر صنعتی و کارگاهی انرژی

انواع هیتر های انرژی

چگونه یک هیتر مناسب انتخاب کنیم؟

دلایل انتخاب هیتر گازی انرژی

تاریخچه شرکت انرژی و محصولات شرکت انرژی

شرکت انرژی از معتبرترین و قدیمی ترین تولیدکنندگان دستگاه های سرمایشی و گرمایشی در ایران می باشد که با داشتن سابقه طولانی در ساخت کولرهای آبی ، هیترهای برقی، گازی، بخاری های کارگاهی و ... همواره توانسته است که نیاز مشتریان را به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت برآورده کند.

هیتر های انرژی یکی از بهترین دستگاه های گرمایشی برای گرم کردن سالن های بزرگ صنعتی، رستوران ها، مساجد، ساختمان های اداری و ... می باشد.

در ادامه با محصولات گرمایشی انرژی و انواع هیتر های برقی، گازی، بهارساز، کوره ها و ... آشنا می شویم.

هیتر های گازی انرژی در مدل های GH 0640، GH 0641، GH 0625، GH 0825، GH 0618 تولید می شوند.

 

هیتر گازی 640 انرژی برای فضاهای صنعتی و تجاری مناسب می‌باشد. هیتر گازی 640 انرژی برای فضاهایی بین 700 تا 900 مترمکعب مناسب است. بخاری گازسوز 640 انرژی دارای فن آکسیال با راندمان بالا و صدای کم هنگام کارکرد که ساخت کمپانی ebm کشور آلمان است می باشد. هیتر 640 انرژی دارای مشعل اتمسفریک می‌باشد که دارای رانمان حرارتی 83 درصد می باشد.

هیتر گازی GH 0641 دو ظرفیتی انرژی دارای قدرت حرارتی 25000 الی 45000 کیلو کالری می باشد. این هیتر با استفاده از فن آکسیال پشت دستگاه قابلیت گرم کردن 400 الی 900 متر مکعب را دارا می باشد. هیتر گازی انرژی قابل استفاده در مراکز بزرگ مانند فضاهای صنعتی، فروشگاه، باشگاه ورزشی و غیره می باشد.

هیتر گازی GH 0625 انرژی که برای فضایی با حجم 600 متر مکعب مناسب می باشد و با استفاده از انرژی گاز و پرتاب هوا توسط فن اکسیال، محیط های بزرگ با توان 25000 کیلوکالری برساعت را گرم می کند. بخاری گازی فن دار انرژی دارای فن آلمانی ebm می باشد که دارای صدای فن کم می باشد. مدل GH 0625 فن آلمان، برای گرم کردن سالن های ورزشی، اماکن عمومی، سوله ها و کارخانجات مناسب ترین گزینه می باشد. برای مناطقی که گاز کشی شهری انجام‌نشده است، هیتر گازی 625 انرژی مدل گاز مایع قابل‌استفاده است.  هیتر گازی GH 0625 انرژی نیاز به کانال‌کشی ندارد و به‌صورت یونیت حرارتی بر روی پایه استاندارد نصب می‌گردد. استفاده از هیتر GH 0625 انرژی در واحدهای مسکونی ممنوع می‌باشد.

هیتر گازی انرژی مدل GH 0825، محصول جدید انرژی به منظور گرمایش فضاهای مسکونی از قبیل خانه ها و ویلا ها می باشد. مزیت بخاری GH 0825 انرژی نسبت به سایر بخاری های خانگی، داشتن فن و افزایش انتقال حرارت به کمک انتقال حرارت جابجایی اجباری می باشد.

هیتر گازی انرژی مدل GH 0618، محصول جدید انرژی به منظور گرمایش فضاهای مسکونی از قبیل خانه ها و ویلا ها می باشد. مزیت بخاری GH 0618 انرژی نسبت به سایر بخاری های خانگی، داشتن فن و افزایش انتقال حرارت به کمک انتقال حرارت جابجایی اجباری می باشد.

هیتر های تابشی انرژی در دو مدل GR 0100،  GR 0200 تولید می شوند.

 

هیتر تابشی GR 0100 انرژی یک از بهترین راهکارهای گرمایشی جهت نصب در سوله کارخانجات، تعمیرگاه، انبار، سالن‌های بارگیری، خشک کن صنعتی و ایستگاه آتشنشانی است. در فضاهایی که اتلاف حرارتی بالایی دارند، عملا استفاده از تجهیزاتی که بر پایه هوای گرم عمل می‌کنند به هیج وجه به صرفه و کارآمد نیست.

هیتر تابشی GR 0100 انرژی می‌تواند بصورت آویز از سقف توسط زنجیر و یا پروفیل و یا دیواری نصب گردد. زوایای نصب می تواند بصورت افقی و یا حداکثر با زاویه 30 درجه باشد. این هیتر می‌تواند به صورت موضعی و در کمتر از 30 ثانیه، با دستیابی به حداکثر دمای کارکرد، احساس گرما در مساحتی حدود 110 متر مربع را در کمتر از 2 دقیقه ایجاد کند.

هیتر تابشی GR 0200 انرژی یک از بهترین راهکارهای گرمایشی جهت نصب در سوله کارخانجات، تعمیرگاه، انبار، سالن‌های بارگیری، خشک کن صنعتی و ایستگاه آتشنشانی است. در فضاهایی که اتلاف حرارتی بالایی دارند، عملا استفاده از تجهیزاتی که بر پایه هوای گرم عمل می‌کنند به هیج وجه به صرفه و کارآمد نیست.

هیتر تابشی GR 0200 انرژی می‌تواند بصورت آویز از سقف توسط زنجیر و یا پروفیل و یا دیواری نصب گردد. زوایای نصب می تواند بصورت افقی و یا حداکثر با زاویه 30 درجه باشد. این هیتر می‌تواند به صورت موضعی و در کمتر از 30 ثانیه، با دستیابی به حداکثر دمای کارکرد، احساس گرما در مساحتی حدود 110-150 متر مربع را در کمتر از 2 دقیقه ایجاد کند.

هیتر های برقی انرژی در دو مدل EH 0045، EH 0150  تولید می شوند.

 

هیتر برقی فن دار انرژی مدل EH 0045، از نوع تک فاز بوده و دارای قدرت هوادهی 500 مترمکعب در ساعت می باشد.
هیتر های برقی فن دار انرژی مدل EH 0045 می توانند گرمای حجمی به حدود 70 متر مکعب را تامین کنند.

هیتر برقی سه فاز انرژی مدل EH0150 با دارا بودن ظرفیت هوادهی 1300 متر مکعب در ساعت برای مکان هایی مثل سالن های ورزشی، گلخانه ها و کارگاه های صنعتی قابل استفاده می باشد.
هیتر برقی انرژی مدل EH0150 می تواند گرمایش مساحت 280 مترمکعب را تأمین کند.

هیتر برقی فن‌دار انرژی EH0150 سه فاز در داخل محیط نصب می‌شود و برای مکان هایی با کاربری ویلا، پارکینگ، کارگاه، انبار، گرمایش موضعی، کیوسک، اتاق نگهبانی و به‌عنوان خشک‌کن در ساختمان‌های درحال ساخت با ارتفاع سقف تا حداکثر 3 متر قابل استفاده می باشد. قابلیت تنظیم توان حرارتی در سه مرحله به میزان 5، 10 و 15 کیلووات را دارد. همچنین کنترل خودکار دما از طریق ترموستات داخلی صورت می‌پذیرد.

بخاری های کارگاهی گازی انرژی شامل مدل های GW 0260، GW 0460 می باشد.

 

بخاری GW 0260 با قابلیت ظرفیت حرارتی بسیار زیاد می‌باشد. حجم گرمایشی برابر با 350 تا 550 متر مکعب می‌باشد. نوع سوخت مصرفی بخاری گاز طبیعی است و با اتصال به گاز شهری قابل استفاده می‌باشد. این دستگاه گرمایی معادل 30000 کیلوکالری در ساعت تولید می‌نماید. همچنین این بخاری دارای بدنه فلزی است که گرما در اطراف آن انتشار می‌یابد. به دلیل گرم شدن بدنه فلزی بهتر است بخاری در جایی قرار داده شود که اطراف بخاری چیزی وجود نداشته باشد. به این ترتیب گرما خیلی بهتر در محیط پخش می شود.

بخاری کارگاهی گازی 460 انرژی دارای قدرت حرارتی 50.000 کیلو کالری بوده که با استفاده از گرمایش 360 درجه قابلیت گرم کردن فضایی به حجم  500 الی 950 متر مکعب را دارا می باشد. این دستگاه قابلیت نصب در داخل محیط (مناسب براى فضاهاى با تهویه کافى) را داشته و جهت کارکرد به برق نیاز ندارد.

بخاری های گازوییلی و نفتی انرژی شامل مدل های DW 0250 ،  DW 0450  می باشد.

 

بخاری کارگاهی نفتی/گازوئیلی 250 انرژی دارای قدرت حرارتی 32.000 کیلو کالری بوده که با استفاده از گرمایش موضعى دور تا دور محصول (360 درجه) قابلیت گرم کردن 350 الی 550 متر مکعب را دارا می باشد. این دستگاه قابلیت نصب در داخل محیط (مناسب براى فضاهاى با تهویه کافى) را داشته، دارای کاربراتور قابل تنظیم و شیر برقی می باشد.

بخاری کارگاهی مدل 450 با توان حرارتی 50000 کیلوکالری که با استفاده از گرمایش موضعی دور تا دور محصول (360 درجه) قابلیت گرم کردن  فضاهای بزرگ مانند سالن‌های ورزشی، کارگاه، سالن مدرسه و مرغ‌داری‌ها رادارد. بخاری انرژی مدل 450 مناسب فضای 500 تا 950 مترمکعب است.

همچنین این بخاری مناسب کارگاه ها، کارخانه‌های صنعتی و خشک کن ساختمان‌های در حال ساخت است.

نوع سوخت این بخاری صنعتی انرژی نفت سفید و یا گازوییل است. این دستگاه قابل نصب در محیط‌ هایی که دارای تهویه کافی است می باشد.

از دیگر امکانات این بخاری کارگاهی گازوئیلی می‌توان به دریچه دید، شیر برقی و کاربراتور نیز اشاره کرد.

بهار ساز های انرژِی شامل مدل های GH 0660 و GM 0680 می باشد.

 

این هیتر برای گرمایش مکان هایی مانند ساختمان های تجاری ,مسکونی, کارگاه ,رستوران, باشگاه ورزشی, بانک, مدرسه و مساجد مناسب این دستگاه دارای فن سانتریفوژ کم صدا, راندمان بالا , بدون تسمه و پولی و از نوع گردش مستقیم می باشد که این سبب افزایش عمر کارکرد فن دستگاه می شود.

نوع سوخت هیتر گازی 660 انرژی گاز طبیعی(NG), توان حرارتی وروردی 25000 تا 45000 کیلو کالری در ساعت , مصرف سوخت آن 2.7 تا 4.8 متر مکعب در ساعت می باشد.

این هیتر گازی می تواند گرمایش فضایی به حجم 400 تا 900 متر مکعب فراهم سازد. 

هیتر گازی 660 انرژی (GH 0660) همچنین دارای کنترل ترموستاتیک، مصرف سوخت سالیانه کمتر, ایمنی بالا, ترموستات کنترل فن و ترموستات حدی و شیر کنترل گاز دو مرحله ای(ساخت SIT ایتالیا) می باشد.

  • بهار ساز انرژی مدل GM 0680:

بهار ساز انرژی مدل GM 0680  دارای دو ظرفیت توان حرارتی 25 و 45 هزار کیلو کالری در ساعت می باشد. این بهار ساز فضایی به حجم 450-900 متر مکعب را می تواند گرم یا سرد کند. نوع سوخت این محصول گاز طبیعی می باشد.

بهارساز GM 0680 برای گرمایش فضاهای تجاری مانند: (فروشگاه، مراکز خرید، نمایشگاه، سالن های بزرگ، بانک ) و برای فضاهای صنعتی مانند: (کارخانه، کارگاه) و برای فضاهای مذهبی مانند: (مسجد، حسینه)، آموزشی و درمانگاه و بیمارستان و همینطور اماکن ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند.

جهت مشاوره فنی درخصوص کولر های آبی انرژی با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱-۸۸۸۶۵۰۶۹

۰۲۱-۸۸۸۶۳۹۵۰

  • جمع بندی:

ما در این مقاله به بررسی محصولات گرمایشی انرژی پرداختیم. هر یک از محصولات گرمایشی انرژی به طور خلاصه بیان گردید و با ویژگی های محصولات گرمایشی انرژی آشنا شدیم.

 

انواع پکیج های زمینی شفیع زاده شرق / 3S

چرا پکیچ های زمینی شفیع زاده شرق؟

دلیل انتخاب پکیج های شفیع زاده شرق چیست؟

چگونه پکیج زمینی شفیع زاده شرق را انتخاب کنیم؟

انواع پکیج های زمینی شفیع زاده شرق

 

شرکت تولیدی و صنعتی شفیع سازه شرق با یاری خداوند متعال و با پشتوانه ی بیش از سه دهه تجربه ی مدیریت به عنوان اولین تولید کننده پکیج های گازی آپارتمانی در ایران ، با اخذ اولین پروانه استاندارد تشویقی ملی ایران درسال 1385 و دریافت لوح تقدیر به عنوان واحد نمونه صنعتی سال های 84 ، 85 ، 88 ، 89 ، 90 و همچنین به عنوان پیشکسوت نمونه سال 91 و با تجهیز آزمایشگاهی مجهز به جدیدترین دستگاه تست پکیج ساخت شرکت مایکروپلن (Microplan) ایتالیا و اخذ اولین گواهینامه آزمایشگاه همکار (اکرودیته) در شرق کشور و دریافت لوح تقدیر تحقیق و توسعه (R&D) نمونه سال 92 و نیز واحد نمونه منتخب استاندارد در سال 93  ، تولیدات خود را تحت لیسانس شرکت یونیکال (Unical) ایتالیا با نام مشترک و بر اساس استانداردهای اروپا با نام تجاری 3S به بازار ارائه می نماید.

اکنون نیز با توجه به مصرف بیش از حد استاندارد گاز در مصارف خانگی و قانون هدفمند کردن یارانه ها و واقعی شدن قیمت های حامل انرژی در جهت حفظ محیط زیستی سالم و سبز ، ما را بر آن داشت تا با ارائه و تولید جدیدترین محصولات شرکت یونیکال ایتالیا (بویلرهای زمینی و دیواری و پکیج های چگالشی Condensing) که به واسطه تکنولوژی و کیفیت بالا توانسته است بازارهای جهانی را تسخیر نماید با راندمان بالا و بدون آلودگی زیست محیطی در ظرفیت های 24 الی 900 کیلووات به مردم شریف ایران تقدیم نماییم.

از دیگر پکیج های تولیدی این شرکت پکیج های دیواری معمولی تا 32 کیلووات ، زمینی چدنی مخزن دار تا 58 کیلووات و جدیدترین آنان پکیج 116 کیلووات که جهت مدارس تولید شده و تا 1000متر مربع را پوشش می دهد می توان نام برد.

1360 : تاسیس بازرگانی شفیعی به عنوان اولین تولید کننده پکیج های گرمایشی در ایران

1368 : تاسیس شرکت سازه های صنعتی خراسان و اخذ اولین پروانه تولید پکیچ در ایران

1379 : تاسیس شرکت شفیع سازه شرق با همکاری دو شرکت ایتالیایی Ferroli و SARIgas برای تولید پکیج  های چدنی زمینی و دیواری

1383 : تولید و ارائه پکیج های زمینی پارس در ظرفیت های متنوع

در ساخت این محصولات از قطعات با کیفیت بالای ایرانی از جمله برنر و مبدل که توسط شرکت شفیع سازه شرق بومی سازی شده بود استفاده شد.

1384 : کسب لوح تقدیر به عنوان واحد نمونه صنعتی

همچنین در این سال محصولات جدید شرکت با استفاده از مبدل صفحه ای در انواع دیواری و زمینی طراحی و به بازار عرضه شد.

1385 : شروع همکاری شرکت شفیع سازه شرق با شرکت Unical ایتالیا

در این سال اولین پروانه استاندارد تشویقی در ایران توسط شرکت شفیع سازه شرق دریافت شد و این شرکت  برای دومین بارموفق به کسب لوح تقدیر به عنوان واحد نمونه صنعتی شد.

1386 : اولین ارائه دهنده دیگ چگالشی (کندانسینگ) در ایران ونصب اولین دیگ چگالشی در ایران در شرکت گاز ناحیه 3 مشهد

1388 : کسب لوح تقدیر به عنوان واحد نمونه صنعتی

1389 : کسب لوح تقدیر به عنوان واحد نمونه صنعتی برای دو سال پیاپی.

1390 : کسب پروانه استاندارد اجباری پکیج نوعB (استاندارد 5363)

1391 : کسب لوح تقدیر به عنوان پیشکسوت نمونه صنعت و همچنین کسب گواهی تحقیق و توسعه

1392 : کسب اولین پروانه استاندارد پکیج چگالشی (استاندارد14553)و هم چنین پروانه استاندارد اجباری پکیج نوع C(استاندارد 12156)

در این سال شرکت شفیع سازه شرق اولین آزمایشگاه اکرودیته آزمون استاندارد پکیج (همکار موسسه استاندارد) در شرق کشور را راه اندازی نمود و موفق به کسب لوح تقدیر مرکز نمونه تحقیق و توسعه(R&D)شد.

1393 : کسب لوح تقدیر به عنوان واحد نمونه استاندارد و همچنین کسب پروانه استاندارد تعیین معیار مصرف و برچسب انرژی(استاندارد14629)

بازسازی و مدرن سازی و توسعه خطوط تولید پکیج های دیواری و زمینی و هم چنین انتقال تکنولوژی خط تولید پکیج های دیواری بطور کامل به همراه تجهیزات بازرسی و تست نهایی پکیج نیز در همین سال صورت گرفت.

1394 : کسب لوح تقدیر به عنوان واحد نمونه استاندارد

پکیج های زمینی شفیع زاده شرق در مدل های TLP, TL, TLF, T, PARS به بازار عرضه شده است.

  • پکیج های زمینی سری TLP:

این نوع پکیج ها شامل مدل های 3S TLP25,3S TLP30,3S TLP40, 3S TLP 50 در ظرفیت های 28، 35، 46، 58  می باشند. این نوع پکیج ها بدون فن و دارای مبدل صفحه ای می باشند. این نوع پکیج ها مجهز به پانل کنترلLCD می باشند.

 

  • پکیج های زمینی سری TL:

این نوع پکیج ها شامل مدل های 3S TL25,3S TL30,3S TL40, 3S TL50 در ظرفیت های 28، 35، 46، 58  می باشند.

این مدل ها دارای 2 پمپ، پانل کنترل دیجیتال با صفحه نمایشگر، مخزن آب گرم 90 لیتری می باشند. این نوع پکیج ها بدون فن هستند.

 

  • پکیج های زمینی سری TLF:

این نوع پکیج ها شامل مدل های 3S TLF25,3S TLF30,3S TLF40, 3S TLF50 در ظرفیت های 28، 35، 46، 58  می باشد.

این مدل ها دارای 2 پمپ، پانل کنترل دیجیتال با صفحه نمایشگر LCD، مخزن آب گرم 90 لیتری و مجهز به فن می باشند.

  • پکیج های زمینی سری T:

این نوع پکیج شامل مدل 3S T100 می باشد. این نوع پکیج دارای ظرفیت حرارتی 116 کیلوواتی می باشد. این نوع پکیج دارای ویژگی هایی مانند: تک پمپ بسیار قوی، پانل کنترل مکانیکی، مخزن آب گرم 90 لیتری می باشد. همچنین مجهز به سنسور تشخیص کم آبی سیستم و قطع خودکار و قابلیت کارکرد با گاز طبیعی و گاز مایع می باشد.همچنین این مدل به ساعت برنامه ریزی نیز مجهز می باشد.

پکیج زمینی مخزن دار شفیع سازه شرق مدل t100

  • پکیج های زمینی سری PARS:

این نوع پکیج ها شامل مدل های  3S P25,3S P30در ظرفیت های 28، 35 می باشند.

این مدل ها دارای 2 پمپ، پانل کنترل دیجیتال، مخزن آب گرم 60 لیتری می باشند. این مدل ها مجهز به سنسور تشخیص کم آبی سیستم و قطع خودکار می باشد.این مدل مجهز به ترموستات دودکش و ترموستات آب گرم مصرفی می باشد. این مدل مجهز به سیستم آنتی فریز می باشد. همچنین قابلیت کارکرد با دو سوخت گتز طبیعی و گاز مایع را دارا می باشد.

پکیج زمینی مخزن دار شفیع سازه شرق مدل p25

 

 

جهت مشاوره فنی درخصوص پکیج های زمینی شفیع زاده شرق با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱-۸۸۸۶۵۰۶۹

۰۲۱-۸۸۸۶۳۹۵۰

  • جمع بندی:

در این مقاله با انواع پکیج های زمینی شفیع زاده شرق آشنا شدیم. در این مقاله به بررسی و معرفی هر یک از مدل های پکیج های زمینی شفیع زاده شرق پرداختیم.